Maksutavat

Eurorent käyttää Checkoutin luotettavaa verkkomaksupalvelua.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi Eurorentille. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi Eurorentille reaaliaikasena.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, V-Pay, MasterCard- ja Debit MasterCard-, Maestro, American Express, Diners Club -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Eurorentillä ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Eurorent käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Eurorent toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Eurorent huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan Eurorentille.

Mobiilimaksutavat

OPn Pivo Maksunappi

Pivo Maksunappi on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa.

OP Ryhmän maksaja hyväksyy Pivo Maksunapilla tilisiirron pankkitililtään maksunvälittäjän tai verkkokauppiaan tilille. Maksu toteutetaan pankkitiliin liittyvien Maksujenvälityksen yleisten ehtojen mukaisesti.

Muu pankin maksaja hyväksyy korttiehtojen mukaisen korttimaksun verkkokauppiaalle tai maksunvälittäjälle Sähköisellä maksulomakkeella. Lomake sisältää etämaksun edellyttämät kortin maksutiedot. Maksuun sovelletaan kortin myöntäjän ja kortinhaltijan välisiä korttiehtoja.

Maksaja ei voi enää peruuttaa tai muuttaa maksua sen jälkeen, kun se on hyväksytty.

Tarkemmat löytyvät Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

Eurorent Rahoitus – Powered by Credit24

Credit24 on jatkuva luotto 100-4000 euron luottorajalla ja tyypillisesti 3-36 kuukauden takaisinmaksuajalla. Kuluja kertyy ainoastaan nostetusta luotosta. KSL:n mukainen todellinen vuosikorko 1500 euroa käytössä olevalle luotolle on 49,85%.

• Nosta tarvitsemasi summa ja maksa takaisin joustavasti 1-36 kuukaudessa
  • Rahat hetkessä tilille joka päivä, ei piilokuluja
  • Selkeät hinnat, ei yllätyksiä
  • Asiakastyytyväisyys ylittää suurimmat suomalaiset pankit (EPSI Rating pankki ja rahoitus)

KAMPANJAETU EURORENT ASIAKKAILLE
Korko 0%. Kulut 0€. Kokeile 1 kuukausi
(koskee vain 24Creditin uusia asiakkaita)

ASIAKASPALVELU
0800 144 344 (maksuton)
asiakaspalvelu@credit24.fi

LUOTONANTAJA
IPF Digital Finland Oy
Runeberginkatu 5, 00100 Helsinki

IPF Digital Finland Oy on rekisteröity luotonantaja ja saanut Etelä-Suomen aluehallintovirastolta rekisteröintitunnuksella 2011/PU215A luvan myöntää kulutusluottoja Suomessa.