Autovuokraamo Eurorent

on kotimainen, palveleva autovuokraamo, joka on toiminut alalla jo yli 40 vuotta. Olemme perheyritys, joka aloitti autonvuokrauksen jo vuonna 1971. Nyt toimimme jo kolmannessa sukupolvessa.

Tavoitteemme on olla asiakkaillemme luotettava ja palveleva yhteistyökumppani, joka auttaa ja tarjoaa ratkaisuja asiakkaan kuljetus- ja autotarpeisiin. Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla, ja kehittämme palveluamme saamamme palautteen perusteella. Palvelemme niin yksityishenkilöitä kuin yrityksiä, jotka molemmat löytävät tarvitsemansa palvelun sekä auton laajasta autovalikoimastamme. Valittavissa on eri kokoisia henkilö- ja tila-autoja sekä tavara- ja kuorma-autoja.

Ovatpa autotarpeesi millaisia hyvänsä, me autamme löytämään oikean auton oikeaan aikaan. Vuokra-auto on varteenotettava vaihtoehto vaihteleviin kuljetus- ja autotarpeisiin.

Palveluksessanne Eurorent – autonvuokrauksen ammattilainen.

Arvot

Suomalaisuus, perhe, vastuullinen toiminta
Olemme kotimainen perheyritys ja toiminnallamme haluamme olla mukana suomalaisten tuotteiden ja palveluiden tarjonnassa ja kehittämisessä. Myös yhteistyökumppaneiden valinnalla on meille väliä. Toimimme katse pitkällä tulevaisuudessa, koska haluamme jatkaa toimintamme vielä monia sukupolvia eteenpäin.

Kestävä kehitys ja ympäristö
“Kestävä kehitys on maailmanlaajuisesti, alueellisesti ja paikallisesti tapahtuvaa jatkuvaa ja ohjattua yhteiskunnallista muutosta, jonka päämääränä on turvata nykyisille ja tuleville sukupolville hyvät elämisen mahdollisuudet. Tämä tarkoittaa myös, että ympäristö, ihminen ja talous otetaan tasavertaisesti huomioon päätöksenteossa ja toiminnassa”. Lähde: Ulkoministeriö

Omassa toiminnassa arvomme näkyvät mm. autokaluston hankinnoissa. Autojen luotettavuuden ja käyttötarkoituksen lisäksi ostokriteerejä ovat mm. auton käytön- ja valmistuksen ekologisuus. Sekä tietenkin polttoaineen kulutus, päästöt sekä uudet teknologiat kuten hybridit ja sähköautot. Myös autojen huoltoon ja korjaukseen liittyvissä hankinnoissa huomioimme ympäristö- ja luontoarvot.