Joustoa yrityksesi vaihteleviin ajoneuvotarpeisiin

Yrityksen kannattaa omistaa vain ne ajoneuvot, jotka tarvitaan jatkuvaan käyttöön. Auton vuokraus on riskitön ja taloudellinen vaihtoehto silloin, kun autojen tarve vaihtelee tai autojen tarve on esim. projektiluonteista. Maksat autosta kuluja vain silloin kun autolle on todellista tarvetta. Auton vuokraus on hyvä vaihtoehto myös silloin, kun todellinen autotarve ei vielä ole selvillä tai yritystoiminta vielä hakee muotoaan. Meiltä löydät niin henkilö-, tavara- kuin kuorma autoja. Laajasta kalustovalikoimastamme löydät varmasti oikean auton kulloiseenkin tarpeeseen.

Eurorent sijaisautot

Eurorent-autovuokraamo toimittaa sijaisauton huollon, katsastuksen, teknisen korjauksen tai kolariremontin ajaksi.
Kolaritapauksissa, vakuutusyhtiön korvatessa syyttömän osapuolen vakuutuksesta 94 %, maksat itse vain 6 % vuokrahinnasta ja huoltoleasingautoilijana saat auton veloituksetta.

Myös vuokra-autosi voi olla yrityksesi liikkuva mainos – magneettiteipeillä helposti oma logo joka lähtöön!

Vuokra-auto yrityksen omilla teippauksilla

Nyt on mahdollista tilata vuokra-auto teipattuna yrityksesi omalla logolla tai vaikkapa kampanjaviestillä. Voit valita joko kertakäyttöteippauksen pidempiaikaiseen (min 5 vrk) vuokraukseen tai magneettiteipit, jotka voidaan kiinnittää vuokra-autoosi kerta toisensa jälkeen.

Molemmat vaihtoehdot ovat edullisia ja laadukkaita 4-väriteippauksia. Teippaukset voidaan asentaa henkilö- ja pakettiauittoihin: konepeltiin, kylkiin, perään. Sinä valitset.

Tilaa teipit jo seuraavaan vuokraukseesi.

Tarpeen mukaan tunnista vuosiin.

• Minileasing (2 vko – 2 kk)
  • Leasing (2 kk eteenpäin)

Toimitus- ja noutopalvelut

Eurorentillä on palveluvalikoimassa myös auton toimituspalvelu. Mikäli haluat, toimitamme vuokra-auton haluamaasi osoiteeseen ja myös noudamme sen vuokrauksen päättyessä. Tilauksesta tuomme myös sijaisauton haluttuun osoitteeseen ja kuljetamme oman autosi huoltoon tai korjaamolle. Helppoa, eikö totta!

Pääkaupunkiseutu

Jos et pääse noutamaan tai palauttamaan vuokra-autoa toimipisteeseen, niin toimituspalvelumme auttaa. Kehä III eteläpuoli on ohjeellinen toiminta-alue, mutta palveluyrityksenä toki joustamme. Perimme palvelusta hinnaston mukaisen maksun / suunta.

Lentokenttäpalvelut

Eurorent-autovuokraamon auto on noudettavissa myös Helsinki-Vantaan lentokentältä haluamanasi ajankohtana 24h/vrk.

Eurorent on paras valinta

1. uusi, laadukas autokalusto