Toimitamme auton vaikka kotiovellesi!

Hyötyajoneuvot joka lähtöön!

Hyötyajoneuvoistamme löydät ratkaisun kaikkiin erilaisiin tarpeisiisi. Laaja ja luotettava hyötyajoneuvokalustomme on käytettävissäsi aina kun tarvitset autoa muuttoon, sijaisautoksi tai lisäämään kuljetuskapasiteettiä kun yllättäviä autotarpeita tulee. Löydämme sinulle sopivimman kokoisen auton tarpeesi mukaan päiväksi tai jopa vuodeksi – ihan miten haluat. Hyötyajoneuvot (noin 6 – 20 m3) B-ajokortilla.

Kun tarvitse kuorma-autoa, nekin löydät meidän autovalikoimasta!

Lisätietoja ja varaukset: info@eurorent.fi tai 0300 87 07 07.
Kysy myös muita vaihtoehtoja laajasta autokalustostamme!
Tarjouspyyntö.

Minibussissa on tunnelmaa…!

Isommalla porukalla on aina mukava tehdä matkaa; matka työporukan kanssa Tyky-päiville, isommalla porukalla festareille, häihin, polttareihin tai viikonlopun viettoon. Minibussilla matkanteko on helppoa, hauskaa ja kustannustehokasta, matkustaahan autossa kuljettajan lisäksi mukavasti kahdeksan henkilöä. Autot ovat dieselkäyttöisiä.

Muutto uuteen kotiin tai opiskelija-asuntoon?

Varaa muuttoautosi ajoissa! Meiltä löydät aina sopivan ajoneuvon; pienistä pakettiautoista aina n. 20 m3 koppiautoihin. Tavarautot ovat dieselkäyttöisiä ja niiden ajamiseen tarvitset vain B-ajokortin. Muista tilata muuttoautoon mukaan myös muuttolaatikot, nokkakärryt ja kuormansidontaliinat.

Varaa tästä

Opiskelijan ensiapupaketti VAIN 10 euroa!

Tarjoamme edullisen muuttopaketin tavara-auton vuokrauksen yhteydessä.

Paketti sisältää nokkakärryt, kaksi kuormansidontaliinaa ja 10 kpl muuttolaatiikkoa. Nokkakärryt ja kuormasidontaliinat saat auton mukana, mutta muuttolaatikot ovat käytösssä 7 päivää. Voit noutaa muuttolaatikot jo ennen auton vuokrausta ja myös palauttaa autonvuokrauksen jälkeen. Muuttolaatikoiden lisävuorokausi 0,20 / vrk /kpl.

Varaa heti!

Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi!

UUSI Kia Picanto nyt vain 23,- / vrk *)

Ota kuukaudeksi tai pidemmäksi ajaksi – valitse vapaasti!

Uusi Picanto on innovatiivinen, rohkea ja hauska kaupunkiauto, joka tarjoaa nautittavaa ajettavuutta ja käsiteltävyyttä. Auto erottuu itsevarmalla muotoilulla ja upeilla sisätiloillaan. Picanto on myös luokkansa monikäyttöisin auto ja sen 255 litran tavaratila on luokkansa suurin.

Hinta sisältää: 2000 ajokilometriä/kk (lisäkilometrit 0,20/km), vakuutukset 950 euron omavastuulla, 24/7 päitystyspalvelun, rekisteröintimaksun, arvonlisäveron 24 %. Hinta ei sisällä: polttoainetta.

Kiinnostuitko? Soita heti 0300 87 07 07, niin varataan sinulle oma Kia Picanto.

*) 23,-/vrk. Hinta edellyttää minimi 1 kk vuokrausta (1 kk = 30 vrk).