Nopeaa, helppoa ja edullista auton vuokrausta!

Varatessasi kirjoita “lisätietoja” -kohtaan JOULUTARJOUS 2017! Näin varmistat, että vahvistamme Sinulle tarjouksen mukaisen hinnan.

Paketti-, koppi- ja kuorma-autot joka lähtöön!

Hyötyajoneuvoistamme löydät ratkaisun kaikkiin erilaisiin tarpeisiisi. Laaja ja luotettava autokalustomme on käytettävissäsi aina kun tarvitset autoa muuttoon, sijaisautoksi tai lisäämään kuljetuskapasiteettiä kun yllättäviä autotarpeita tulee. Löydämme sinulle sopivimman kokoisen auton tarpeesi mukaan päiväksi tai jopa vuodeksi – ihan miten haluat.

Lisätietoja ja varaukset: info@eurorent.fi tai 0300 87 07 07.
Kysy myös muita vaihtoehtoja laajasta autokalustostamme!
Tarjouspyyntö.

Nokkakärryt, muuttolaatikot, rampit…

Meiltä voit tilata myös erilaisia lisävarusteita autoon; nokkakärryt, pumppukärryt, muuttolaatikot, tikkaat, kantoliinat…

Minibussilla mukavasti ja edullisesti!

Isommalla porukalla on aina mukava tehdä matkaa; matka ensilumille, isommalla porukalla pikkujoulun tai viikonlopun viettoon. Minibussilla matkanteko on helppoa, hauskaa ja kustannustehokasta, matkustaahan autossa kuljettajan lisäksi mukavasti kahdeksan henkilöä. Autot ovat dieselkäyttöisiä.

Auton vuokraus on riskitön ja taloudellinen vaihtoehto silloin, kun autojen tarve vaihtelee tai autojen tarve on esim. projektiluonteista.

Nyt myös kuomuvaunut edullisesti! Vain 60€/vrk.

Lisätietoja->