• Tarjouspyyntö

Usein toistuviin, monen auton tai yli kahden viikon pituisiin vuokrauksiin annamme mielellämme räätälöidyn tarjouksen.

Oma auto ei ole aina viisain ratkaisu kuljetus- ja autotarpeeseen. Tarpeet vaihtelevat ja vuokra-auto on varteenotettava ja edullinen vaihtoehto. Leasing- ja minileasingpalvelumme mahdollistavat joustavat vuokraukset aina muutamasta viikosta vuosiin. Joustavassa hinnoittelussa huomiomme ajokilometrit, toivotun auton varustelutason sekä sovimme asiakaskohtaisesti mm. vakuutusasiat.

Ota yhteyttä, niin löydämme juuri sinulle sopivan ratkaisun ajoneuvotarpeeseesi:
  • Yhteystiedot

• Vuokrausta koskevat tiedot

Tietoja käytetään ainoastaan tarjouksen tekemiseen. Mikäli tarjous ei johda varauksen tekemiseen, tiedot poistuvat automaattisesti 12kk päästä. Mikäli tarjous johtaa varaukseen, henkilötiedot siirretään varausjärjestelmäämme. Jos varaus johtaa vuokraukseen, henkilötiedot säilyvät järjestelmässämme laissa määrätyn ajan, jonka jälkeen tiedot poistetaan. Voitte pyytää poistamaan antamanne tiedot lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen: info@eurorent.fi.
  • Tietosuojaseloste
  • * Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia